System SFA to narzędzie pomocne w zwiększeniu sprzedaży
zarówno dla producentów jak i detalistów oraz wsparcie agencji merchandisingowych w zakresie ciągłości, regularności i kluczowych KPI serwisu. Nasze doświadczenie i rozwiązania informatyczne
systemu SFA - sales force automation, pozwolą uzyskać Klientowi wzrosty w kluczowych wskaźnikach jak: dostępność produktów, egzekucja promocji, ograniczanie out of stock i wiele innych. Zapraszamy do współpracy!
Zarządzanie i kontrola ekspozycji półkowych, promocyjnych i POSM.
Audyt ekspozycji i planogramów merchandisingowych.
Kontrola planogramu merchandisingowego dla kategorii.
Merchandising "Perfect Store" z SFA to skuteczna realizacja metodologii idealnego sklepu, która wymaga wyznaczenia wspólnych celów KPI dla producenta, detalisty, agencji oraz Klienta. Do obsługi projektów polecamy mobilny system raportowy SFA.
Proponujemy mobilny system SFA dla firm posiadających pracowników terenowych: pracowników sklepu, przedstawicieli, doradców handlowych, sprzedawców, audytorów, merchandiserów, visual merchandiserów, serwisantów, promotorów i hostessy.
Zaawansowane rozwiązanie wspierające realizację zadań dla działów sprzedaży i marketingu, ale niezwykle proste w obsłudze. Służy do planowania i raportowania wszystkich działań sprzedażowych oraz marketingowych, efektywnej organizacji pracy i raportowania realizowanych zadań przez zespół terenowy. W systemie możemy na bieżąco analizować dane, podejmować lepsze decyzje, kontrolować zadania, zdjęcia i kluczowe wskaźniki KPI.
i systemów SFA
automatyzacja i raportowanie z systemem SFA
automatyzacja i raportowanie z systemem SFA
automatyzacja i raportowanie z systemem SFA
automatyzacja i raportowanie z systemem SFA
Ostatecznie 70% decyzji o nabyciu produktów lub usług, klienci podejmują w punkcie zakupowym. Merchandising to sposób wpływania na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia i sposób prezentacji towarów w celu zwiększenia sprzedaży, zainteresowania odbiorców, a nawet zwiększenia subiektywnej wartości towaru w oczach klienta. Merchandising stosowany do tej pory głównie przez duże sieci handlowe zaczyna wchodzić powoli do mniejszych sklepów. Dzięki właściwemu ułożeniu towaru w sklepie wg zasad merchandisingowych i stosowaniu odpowiednich materiałów POS można uzyskać większą sprzedaż. Oczywiście samo wdrożenie standardu merchandisingowego to za mało. Kolejnym krokiem jest utrzymanie standardów ekspozycji w sklepie przez dłuższy okres i ciągłej optymalizacji ustawienia do osiągnięcia idealnego ułożenia produktów. Prawidłowa ekspozycja produktów może zwiększyć sprzedaż nawet do 30%. W celu osiągnięcia odpowiednich wskaźników KPI w merchandisingu wdrażamy i administrujemy system SFA do zarządzania i kontroli merchandisingu w sieciach wielkopowierzchniowych i małopowierzchniowych.
Wspieramy technologicznie biznes w obszarze systemu SFA -
sales force automation. Rozwiązania i narzędzia systemu SFA stosowane w field marketingu prowadzą do zwiększenia sprzedaży, rozwoju i promocji marki. Oferujemy także doradztwo i profesjonalne szkolenia w obszarze systemów SFA, field marketingu, sprzedaży i merchandisingu, które gwarantują efektywne wykorzystanie zespołów do budowania przewagi konkurencyjnej, jak również maksymalizacji sprzedaży, kontroli i wzrostu udziałów rynkowych. Polecamy nowoczesne systemy wystawiennicze i materiały POS od sprawdzonych producentów, które sprawią, że twoja ekspozycja będzie przykuwać uwagę.
Field Marketing Team tworzy doświadczony i zgrany zespół ludzi
z pasją, partnerów biznesowych znających lokalne rynki i ich możliwości. Wspólnie realizujemy projekty krótkoterminowe, a także stałe zlecenia i
przejmujemy za nie pełną odpowiedzialność. Zapraszamy do współpracy agencje marketingowe, producentów i detalistów, managerów i specjalistów działów sprzedaży, marketingu, trade marketingu i key account managerów.
Skontaktuj się z nami! Wyślij brief lub zapytanie na e-maili: office@fieldmarketingteam.pl
Field Marketing Team ul. Głębocka 115/18, 03-287 Warszawa, NIP 6462515753
www.fieldmarketingteam.pl
© 2024