System SFA w merchandisingu



System SFA to narzędzie pomocne w zwiększeniu sprzedaży zarówno dla producentów jak i detalistów oraz wsparcie agencji merchandisingowych w zakresie ciągłości, regularności i kluczowych KPI serwisu. Nasze doświadczenie i rozwiązania informatyczne systemu SFA - sales force automation, pozwolą uzyskać Klientowi wzrosty w kluczowych wskaźnikach jak: dostępność produktów, egzekucja promocji, ograniczanie out of stock i wiele innych. Zapraszamy do współpracy! 

 

Zastosowanie systemu SFA  

Serwis merchandisingowy

Zarządzanie i kontrola ekspozycji półkowych, promocyjnych i POSM.

 

Audyt merchandisingowy

Audyt ekspozycji i planogramów merchandisingowych.

 

Zarządzanie asortymentem

Kontrola planogramu merchandisingowego dla kategorii.

 

Co możemy raportować w systemie SFA?

Ekspozycje sklepowe

 

Materiały komunikacyjne POSM

 

Ekspozycje promocyjne

 

Strefa kasowa

 

Ekspozycje specjalne

 

 Co Merchandiser może raportować w systemie SFA 

  • uzupełnianie towaru na półkach z zachowaniem reguł facing, fifo i fefo,
  • ustawienie ekspozycji produktów wg standardów i planogramu,
  • montaż materiałów POSM (stand, wobler, shelfstopper),
  • egzekucję ekspozycji promocyjnych: wyspy, regały, końcówki,
  • weryfikacja standardów merchadisingowych i obecnośći POSM,
  • dodatkowe czynności na magazynie np. oklejanie produktów,
  • zmiany planogramów, przebudowa półek i regałów,
  • freshness i weryfikacja terminów przydatności,
  • weryfikacja OOS i sugerowanie zamówień,
  • zmiany planogramów, półek i regałów,
  • czystość miejsc ekspozycyjnych,
  • inwentaryzacje produktówm,
  • inne zadania w zależności od potrzeb klienta.

Mobilny system raportowy SFA

Merchandising "Perfect Store" z SFA to skuteczna realizacja metodologii idealnego sklepu, która wymaga wyznaczenia wspólnych celów KPI dla producenta, detalisty, agencji oraz Klienta. Do obsługi projektów polecamy mobilny system raportowy SFA. 

Kluczowe wskaźniki KPI w merchandisingu:

  • relacje i zamówienia,
  • obecność produktów,
  • ustawienie produktów,
  • ograniczanie out of stock,
  • egzekucja ustaleń centralnych,
  • obecności promocji,
  • zgodność z planogramem,
  • obecność materiałów POS,
  • aktywności in-store.
  •  

    System SFA (sales force automation)

    Proponujemy mobilny system SFA dla firm posiadających pracowników terenowych: pracowników sklepu, przedstawicieli, doradców handlowych, sprzedawców, audytorów, merchandiserów, visual merchandiserów, serwisantów, promotorów i hostessy.

    Zaawansowane rozwiązanie wspierające realizację zadań dla działów sprzedaży i marketingu, ale niezwykle proste w obsłudze. Służy do planowania i raportowania wszystkich działań sprzedażowych oraz marketingowych, efektywnej organizacji pracy i raportowania realizowanych zadań przez zespół terenowy. W systemie możemy na bieżąco analizować dane, podejmować lepsze decyzje, kontrolować zadania, zdjęcia i kluczowe wskaźniki KPI.

    Prosta instalacja systemu SFA
    • praca na urządzeniach webowych i mobilnych,
    • dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową oraz pobranie aplikacji do zainstalowania na smartfon lub tablet (możliwość pracy on-line, off- line z synchronizacją)

    Sprawdź system SFA do Merchandisingu

     

    Zobacz także

    Szkolenia z merchandisingu

    i systemów SFA

    W jakich obszarach jest wykorzystywany jeszcze system SFA?

     

    Visual merchandising

    automatyzacja i raportowanie z systemem SFA


    Merchandising i VM mobilny

    automatyzacja i raportowanie z systemem SFA


    Sales force i trade marketing

    automatyzacja i raportowanie z systemem SFA

     

    Akcje promocyjne i animacje sprzedaży

    automatyzacja i raportowanie z systemem SFA


    Czy wiesz, że?

    Ostatecznie 70% decyzji o nabyciu produktów lub usług, klienci podejmują w punkcie zakupowym. Merchandising to sposób wpływania na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia i sposób prezentacji towarów w celu zwiększenia sprzedaży, zainteresowania odbiorców, a nawet zwiększenia subiektywnej wartości towaru w oczach klienta. Merchandising stosowany do tej pory głównie przez duże sieci handlowe zaczyna wchodzić powoli do mniejszych sklepów. Dzięki właściwemu ułożeniu towaru w sklepie wg zasad merchandisingowych i stosowaniu odpowiednich materiałów POS można uzyskać większą sprzedaż. Oczywiście samo wdrożenie standardu merchandisingowego to za mało. Kolejnym krokiem jest utrzymanie standardów ekspozycji w sklepie przez dłuższy okres i ciągłej optymalizacji ustawienia do osiągnięcia idealnego ułożenia produktów. Prawidłowa ekspozycja produktów może zwiększyć sprzedaż nawet do 30%. W celu osiągnięcia odpowiednich wskaźników KPI w merchandisingu wdrażamy i administrujemy system SFA do zarządzania i kontroli merchandisingu w sieciach wielkopowierzchniowych i małopowierzchniowych.

    Poznaj nas

    Wspieramy technologicznie biznes w obszarze systemu SFA - sales force automation. Rozwiązania i narzędzia systemu SFA stosowane w field marketingu prowadzą do zwiększenia sprzedaży, rozwoju i promocji marki. Oferujemy także doradztwo i profesjonalne szkolenia w obszarze systemów SFA, field marketingu, sprzedaży i merchandisingu, które gwarantują efektywne wykorzystanie zespołów do budowania przewagi konkurencyjnej, jak również maksymalizacji sprzedaży, kontroli i wzrostu udziałów rynkowych. Polecamy nowoczesne systemy wystawiennicze i materiały POS od sprawdzonych producentów, które sprawią, że twoja ekspozycja będzie przykuwać uwagę. Field Marketing Team tworzy doświadczony i zgrany zespół ludzi z pasją, partnerów biznesowych znających lokalne rynki i ich możliwości. Wspólnie realizujemy projekty krótkoterminowe, a także stałe zlecenia i przejmujemy za nie pełną odpowiedzialność. Zapraszamy do współpracy agencje marketingowe, producentów i detalistów, managerów i specjalistów działów sprzedaży, marketingu, trade marketingu i key account managerów.

    Zastosowanie systemu SFA
    • audyt punktów sprzedaży
    • badanie tajemniczego Klienta
    • akcje promocyjne
    • animacje sprzedaży
    • merchandising perfect store
    • visual merchandising
    • merchandising i VM mobilny
    • sales force i trade marketing
    • logistyka POSM
    • szkolenia i e-learning