SFA - audyt punktów sprzedaży, badanie satysfakcji i tajemniczego Klienta z systemem SFA

Dla każdego Managera znajomość bieżących danych nt. pozycji rynkowej marki jest bardzo istotnym elementem planowania działań zmierzających do poprawienia jej widoczności, dostępności, a także zwiększenia obrotów.

System SFA w audytach


Audyty punktów sprzedaży są powszechnie stosowane w celu weryfikacji przestrzegania standardów ekspozycji i obsługi klienta. Poznaj lepiej swoje produkty oraz Klientów i buduj przewagę nad konkurencją w branży. System SFA sprawdzi się szczególnie podczas audytu w punktach sprzedaży, obsługi klienta i placówkach usługowych, a także badaniach satysfakcji i tajemniczego Klienta. Zapraszamy do współpracy!

Zastosowanie systemu SFA 

Audyt punktów sprzedaży

  • dostępność produktów na półce i raport OOS,
  • monitoring dodatkowych ekspozycji centralnych,
  • kontrola obecności ceny regularnych i promocyjnych,
  • weryfikacja dystrybucji materiałów POSM,
  • monitoring działań konkurencji ,
  • kontrola fifo i freshness,
  • badanie udziałów półkowych,
  • weryfikacji planogramów i standardów merchandisingowych,
  • obecność materiałów komunikacyjnych i wizualnych,
  • weryfikacja standardu zewnętrznego i wewnętrznego lokalu,
  • lokalizacji produktów np. półka, kasy, lada, stojak, wyspa, promocja,
  • wykonanie zdjęć np. sklepu, salonu, ekspozycji, półki, lodówki, witryny,

Tajemniczy klient

  • badanie jakości świadczonych usług,
  • kontrola przestrzegania wewnętrznych standardów,
  • weryfikacja wiedzy produktowej i aktywnej sprzedaży,
  • testowanie nowych produktów lub usług.

Badanie satysfakcji

  • konsument poprzez system odpowiada na pytania w zainstalowanej aplikacji, 
  • poprzez system SFA można zbierać dane nt popytu, opinii, motywacji, lojalności, świadomości marki, skuteczności kampanii reklamowej, doświadczeń zakupowych i potrzebach w trakcie zakupów.

Etap realizacji

  • określenie przedmiotu i rodzaju badania,
  • stworzenie ankiety do badania,
  • przygotowanie szkolenia "e-learning",
  • ustawienie parametrów w systemie raportowym,
  • raportowanie zespołu Klienta przez system SFA (dane, lokalizacja GPS, zdjęcia, dźwięk, video),
  • analiza i interpretacja danych (system SFA, MS Excel)
 

 

System SFA do audytów i badań

 

Zobacz także

Akcje promocyjne & animacje sprzedaży z systemem SFA

automatyzacja i raportowanie SFA

 

System SFA (sales force automation)

Proponujemy mobilny system SFA dla firm posiadających pracowników terenowych: pracowników sklepu, przedstawicieli, doradców handlowych, sprzedawców, audytorów, merchandiserów, visual merchandiserów, serwisantów, promotorów i hostessy.

Zaawansowane rozwiązanie wspierające realizację zadań dla działów sprzedaży i marketingu, ale niezwykle proste w obsłudze. Służy do planowania i raportowania wszystkich działań sprzedażowych oraz marketingowych, efektywnej organizacji pracy i raportowania realizowanych zadań przez zespół terenowy. W systemie możemy na bieżąco analizować dane, podejmować lepsze decyzje, kontrolować zadania, zdjęcia i kluczowe wskaźniki KPI.

Prosta instalacja systemu SFA
  • praca na urządzeniach webowych i mobilnych,
  • dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową oraz pobranie aplikacji do zainstalowania na smartfon lub tablet (możliwość pracy on-line, off- line z synchronizacją)

Masz pytania?

Wyślij brief lub zapytanie do wyceny, umów się na spotkanie!

Poznaj nas

Wspieramy technologicznie biznes w obszarze systemu SFA - sales force automation. Rozwiązania i narzędzia systemu SFA stosowane w field marketingu prowadzą do zwiększenia sprzedaży, rozwoju i promocji marki. Oferujemy także doradztwo i profesjonalne szkolenia w obszarze systemów SFA, field marketingu, sprzedaży i merchandisingu, które gwarantują efektywne wykorzystanie zespołów do budowania przewagi konkurencyjnej, jak również maksymalizacji sprzedaży, kontroli i wzrostu udziałów rynkowych. Polecamy nowoczesne systemy wystawiennicze i materiały POS od sprawdzonych producentów, które sprawią, że twoja ekspozycja będzie przykuwać uwagę. Field Marketing Team tworzy doświadczony i zgrany zespół ludzi z pasją, partnerów biznesowych znających lokalne rynki i ich możliwości. Wspólnie realizujemy projekty krótkoterminowe, a także stałe zlecenia i przejmujemy za nie pełną odpowiedzialność. Zapraszamy do współpracy agencje marketingowe, producentów i detalistów, managerów i specjalistów działów sprzedaży, marketingu, trade marketingu i key account managerów.

Zastosowanie systemu SFA
  • audyt punktów sprzedaży
  • badanie tajemniczego Klienta
  • akcje promocyjne
  • animacje sprzedaży
  • merchandising perfect store
  • visual merchandising
  • merchandising i VM mobilny
  • sales force
  • logistyka POSM
  • szkolenia i e-learning