Zakres wsparcia SFA


System SFA w merchandisingu mobilny proponujemy przede wszystkim Klientom do obsługi punków sprzedaży, gdzie potrzebna jest bieżąca analiza półki, dostęp aktualnych ofert, promocji, kontroli GPS, komunikacji, kontroli zapasu i zamówień produktów, weryfikacji merchandisingu ekspozycji i materiałów POS oraz egzekucji akcji promocyjnych w punkcie sprzedaży. Coraz większego znaczenia nabiera także pojęcie visual merchandisingu, które łączy standardowy merchandising z całościowym budowaniem klimatu danej placówki handlowej lub usługowej. Sprawdź system SFA dla Merchandisera lub Visual Merchandisera mobilnego. Zapraszamy do współpracy!  


Co możemy raportować w systemie SFA?

Relacje i zamówienia

 

Ekspozycje sklepowe

 

Ekspozycje promocyjne

 

Strefa kasowa

 

Ekspozycje specjalne

 
 

Co Merchandiser lub VM mobilny może raportować w systemie SFA

  • działania wspierające sprzedaż: przedstawienie nowości produktowych i promocji, analiza zapotrzebowania i zamówienie produktów,
  • merchandising produktów i materiałów POSM, wykładanie i dbanie o ekspozycję produktów na półkach oraz zapewnienie im odpowiedniego miejsca, zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • ustawienie ekspozycji na sklepie i witrynie sklepowej wg planogramu,
  • kontrolę stanu towarów na półce oraz zarządzanie zapasami w magazynie,
  • egzekucję centralnych ekspozycji promocyjnych,
  • organizację dodatkowych lokalnych aktywności promocyjnych,  
  • uczestniczenie w przebudowach i zmianach planogramu,
  • inne dane wg potrzeb Klienta (ankiey, zdjęcia, geolokalizacja GPS, analiza konkurencji, badanie satysfakcji...
 

Mobilny system raportowy SFA

Merchandising "Perfect Store" z SFA to skuteczna realizacja metodologii idealnego sklepu, która wymaga wyznaczenia wspólnych celów KPI dla producenta, detalisty, agencji oraz Klienta. Do obsługi projektów polecamy mobilny system raportowy SFA.

Kluczowe wskaźniki KPI w merchandisingu

  • relacje i zamówienia,
  • obecność produktów,
  • ustawienie produktów,
  • ograniczanie out of stock,
  • egzekucja ustaleń centralnych,
  • obecności promocji,
  • zgodność z planogramem,
  • obecność materiałów POS,
  • aktywności in-store.

 

Masz pytania?

Wyślij brief lub zapytanie do wyceny, umów się na spotkanie!

 

Zobacz także

Merchandising "Perfect Store"

automatyzacja i raportowanie z systemem SFA

 

Szkolenia z merchandisingu

i wsparcia SFA


Czy wiesz, że?

Ostatecznie 70% decyzji o nabyciu produktów lub usług, klienci podejmują w punkcie zakupowym. Merchandising to sposób wpływania na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia i sposób prezentacji towarów w celu zwiększenia sprzedaży, zainteresowania odbiorców, a nawet zwiększenia subiektywnej wartości towaru w oczach klienta. Merchandising stosowany do tej pory głównie przez duże sieci handlowe zaczyna wchodzić powoli do mniejszych sklepów. Dzięki właściwemu ułożeniu towaru w sklepie wg zasad merchandisingowych i stosowaniu odpowiednich materiałów POS można uzyskać większą sprzedaż. Oczywiście samo wdrożenie standardu merchandisingowego to za mało. Kolejnym krokiem jest utrzymanie standardów ekspozycji w sklepie przez dłuższy okres i ciągłej optymalizacji ustawienia do osiągnięcia idealnego ułożenia produktów. Prawidłowa ekspozycja produktów może zwiększyć sprzedaż nawet do 30%. W celu osiągnięcia odpowiednich wskaźników KPI w merchandisingu wdrażamy i administrujemy system SFA do zarządzania i kontroli merchandisingu w sieciach wielkopowierzchniowych i małopowierzchniowych.

Poznaj nas

Wspieramy technologicznie biznes w obszarze systemu SFA - sales force automation. Rozwiązania i narzędzia systemu SFA stosowane w field marketingu prowadzą do zwiększenia sprzedaży, rozwoju i promocji marki. Oferujemy także doradztwo i profesjonalne szkolenia w obszarze systemów SFA, field marketingu, sprzedaży i merchandisingu, które gwarantują efektywne wykorzystanie zespołów do budowania przewagi konkurencyjnej, jak również maksymalizacji sprzedaży, kontroli i wzrostu udziałów rynkowych. Polecamy nowoczesne systemy wystawiennicze i materiały POS od sprawdzonych producentów, które sprawią, że twoja ekspozycja będzie przykuwać uwagę. Field Marketing Team tworzy doświadczony i zgrany zespół ludzi z pasją, partnerów biznesowych znających lokalne rynki i ich możliwości. Wspólnie realizujemy projekty krótkoterminowe, a także stałe zlecenia i przejmujemy za nie pełną odpowiedzialność. Zapraszamy do współpracy agencje marketingowe, producentów i detalistów, managerów i specjalistów działów sprzedaży, marketingu, trade marketingu i key account managerów.

Zastosowanie systemu SFA
  • audyt punktów sprzedaży
  • badanie tajemniczego Klienta
  • akcje promocyjne
  • animacje sprzedaży
  • merchandising perfect store
  • visual merchandising
  • merchandising i VM mobilny
  • sales force
  • logistyka POSM
  • szkolenia i e-learning